Start of something new

Verenigde Staten, Miami Beach

Lieve allemaal,

De grote reis is eindelijk begonnen! Wat heb ik hier lang naar toe geleefd. Het was heel lang onduidelijk wanneer wij nou uiteindelijk zouden vertrekken en ineens gingen we als een sneltrein richting Miami Beach.

Afscheid nemen van alle familie, vrienden en collega's was echt heel moeilijk. Maar de gedachte dat ik er iets moois voor terug kreeg, gaf me een goed gevoel. Met de technologie van tegenwoordig is alles mogelijk en heb je bijna het gevoel alsof je bij iemand in de huiskamer zit!

Na een vliegreis van 14 uur waren we eindelijk aangekomen in Miami. Wat is dit een ontzettende grote stad! Overal waar je kijkt zie je grote gebouwen, grote auto's en grote porties eten. De mensen die in Miami leven, willen graag laten zien dat ze veel geld hebben.
Met een taxi (10 dollar) werden we naar Miami Beach gebracht. Eenmaal aangekomen bij Four Points wisten ze precies niks. Na verschillende hotels bezocht te hebben, werden we naar ons hotel gestuurd. Dit hotel ligt in South Beach en dit is the place to be! We hebben helaas geen keuken om zelf eten te maken, dus we gaan elke avond uiteten. Dit voelen we wel in onze zakken.

Na een moeilijke nacht (jetlag) gingen we kennismaken met onze general manager Mark. Een hele aardige man die ons gelijk een lunch aanbood. Door grappen en grollen werd de sfeer gelijk gezellig en hebben we alleen maar meer zin om te werken! Aankomende vrijdag gaan we onze security card aanvragen en wordt onze eerste werkdag 1 maart. Tot deze tijd mogen we dus even lekker genieten van het weer en de omgeving!

Ik heb het hier erg naar mijn zin, amerikanen zijn hele aardige mensen die altijd bereid zijn om je te helpen met alles! Tot snel allemaal!