Pindat blog

Beveilig je reisblog met een toegangscode

Vanaf nu kun je ook je reisverslagen afschermen met een toegangscode. Stel via je profiel (rechtsboven) onder het kopje privacy een toegangscode in. Vanaf dat moment kunnen alleen thuisblijvers die jouw toegangscode weten jouw reisblog lezen. Heb je al vo (...)
Lees meer...

Nieuwe vormgeving en functies gelanceerd!

Vandaag hebben we vol trots onze nieuwe vormgeving gelanceerd! Vanaf vandaag kun je Pindat ook makkelijk bekijken op je iPad / tablet of telefoon. Verder hebben we de zoekfunctie sterk uitgebreid met zoekopties. Je kunt nu bijvoorbeeld zoeken op 'mrt (...)

Nieuwe versie van de App

Zojuist hebben we een nieuwe versie van onze Android app gelanceerd. Het is nu nog makkelijker om reisverslagen te schrijven via je mobiel. We hebben veel input van gebruikers ontvangen over onze app en hebben dit allemaal verwerkt in deze nieuwe versie. (...)

Meer controle over foto's

Het is nu ook mogelijk om foto's te draaien, en individueel verwijderen. De knoppen om dit te doen verschijnen automatisch als je ingelogd bent en een pin van jezelf bekijkt. Met de app kun je hetzelfde doen. Hou in de app de foto die je wilt draaien (...)

Ontvang een e-mail zodra vrienden of familie een reisverslag schrijven

De laatste tijd ontvingen we steeds meer verzoeken van gebruikers om het mogelijk te maken direct een e-mail te ontvangen als iemand een nieuwe pin online zet. Deze functie stond ook al een lange tijd op onze verlanglijst, en dus daarom is besloten dit zo (...)
Lees meer...

Programmeur gezocht voor nieuwe iPhone app!

De android app waarmee je offline je reisverslag kunt schrijven is een groot succes. Sinds we de app gelanceerd hebben houden nog meer mensen een online reisdagboek bij via Pindat. Van verschillende gebruikers hebben we nu de vraag ontvangen of we ook een (...)

Makkelijker pins plaatsen, meer controle over de kaart en het weer op locatie

Met dank aan input van een aantal gebruikers van Pindat hebben we weer een paar belangrijke aanpassingen gemaakt. Het is nu mogelijk om makkelijker, zonder een heel adres te moeten invoeren, pins te plaatsen. Je kunt nu tijdens het plaatsen van een p (...)

Schrijf offline je reisverslag met de nieuwe Pindat App voor Android

Met de nieuwe Pindat app is het nog makkelijker om onderweg je reisverslag te maken. Je kunt namelijk offline werken en dus op ieder moment een pin plaatsen, verhaal schrijven en foto's toevoegen. Als je beschikking hebt over internet, hoef je maar 1 (...)

Nieuwe homepage en langere trails

Het startpunt van enkele grote wijzigingen aan Pindat. De homepage heeft nu een kaart over de hele breedte van de pagina met daarop extra veel pins. Vanaf nu worden van alle pins standaard de trails weergegeven, maar ook over een langere periode. Hierdoor (...)

Super snel foto's uploaden

We hebben weer een nieuwe foto-uploader gelanceerd. De nieuwe uploader werkt via Java. Het mooie hiervan is dat deze de foto's direct op je computer al kleiner maakt. Dit zorgt ervoor dat alleen de verkleinde foto naar Pindat gestuurd hoeft te worden (...)